torsdag 17 april 2008

Torsdag

Jobbat hela dagen...Är helt slut.
Vi har haft basar på jobbet till förmån för barn i Indien. Jag och några av mina kollegor har sålt godis medans det har funnits massor av annat att göra för dom andra. "Bossen" ställde upp på straffläggning, andra lagade mat eller anordnade loppisar. Vi hoppas att pengarna kommer till nytta och att fler av oss får följa med till Indien för att kolla hur arbetet går.

Jag är "gräsänkling" som det heter...Dom andra är i Södertälje och är barnvakt. Det känns väldigt tyst här hemma när ingen kommer och möter i dörren som man är van vid.
Jag saknar barnen och Sara...
Nu sitter man framför TV:n och tittar på Poker när man borde ta igen lite av den sömn som man har förlorat den senaste månaden.

Ska ladda upp för en pokernight här hemma imorgon. Vi kommer att bli tio stycken som gör upp om $$$. Jag hoppas att det blir en lönsam kväll men det kommer att bli tait mellan ett par andra spelare. Det kommer även att bli ett par nya bekantskaper kring bordet. Jag har bjudit in några som jag vet är duktiga men det ska bli kul att se var oss hobbyspelare står i jämförelse.
Jag får återkomma med hur det gick...

Jens

Inga kommentarer: